Akuta fel
Akuta fel som inte kan anstå till nästa dag anmäls till Nabo AB på:
010 – 288 00 26
ej akuta fel
Ring 010 – 288 00 26
(telefontid vardagar 07-16)
eller skicka e-post till:
felanmalan@nabo.se
hiss
Vid driftstörningar eller stopp, ring till Hissen AB på telefon
08 – 618 48 48
Kabel-tv / Internet
Gällande TV, ring Tele2:
90 222
Gällande Internet, ring Ownit:
08 – 525 073 00
Ekonomisk förvaltning
För frågor avseende fakturor/påminnelser , andrahandsuthyrning eller andra ekonomiska frågor hänvisas till vår ekonomiska förvaltare Nabo.
Rekommenderat är att skapa ett ärende via deras portal som finns på: https://portal.nabo.se/kundportal/login eller ring kundtjänst på 010 288 00 00
fastighetsskötsel
Vid fel som uppkommit i föreningens allmänna utrymmen eller som rör värme, vatten eller dylikt ska felanmälas till vår tekniska förvaltare Nabo, se kontaktuppgifter ovan.
Tänk på att ange kontaktuppgifter inklusive lägenhetsnummer och adress.
Information
Du får själv stå för kostnaden av fel och reparationer i din egen lägenhet. Det innebär att du får ta kontakt med snickare/elektriker/rörmokare eller annan hantverkare som du enligt stadgarna själv ansvarar för. Vår tekniska förvaltare
Nabo
kan hjälpa er med det flesta hantverksarbeten, ring Nabo för att begära prisuppgift.